Munkába állásom óta pedagógusként, gyógypedagógusként dolgozom. Szakvizsgázott okleveles gyógypedagógus, majd szülő/csecsemő/kisgyermek konzulensi végzettségem is az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán szereztem. Az elmúlt két és fél évtizedben gyógypedagógusként, elsősorban megkésett pszichomotoros fejlődésű, illetve a szociális és kommunikációs interakciók területén eltérést mutató kisgyermekek egyéni/csoportos komplex diagnosztikájával és fejlesztésével foglalkoztam, nagy hangsúlyt fektetve a szülőkkel, családdal való együttműködésre. Konzulensként a kora gyermekkori intervenció határa kiszélesedett számomra egy olyan konzultációs „térrel”, amit ma már észrevétlenül minden család számára megajánlok, és ők döntik el, hogy élnek-e vele, vagy sem.
Ez csupán annyit jelent, hogy már az első alkalommal azon kívül a problémán kívül, amivel érkeznek –ez általában a gyermek fejlődési ütemének megkésettsége egy vagy több területen – bővebben átbeszéljük a család működésére vonatkozó kérdéseket is. A szülő-csecsemő konzultáció megfelelő kereteket biztosít ahhoz, hogy ezekre a problémákra megtalálják a megoldásokat.
Pedagógiai munkám során dolgoztam óvónőként, tanítóként, fejlesztő pedagógusként,gyógypedagógusként, munkaközösség vezetőként, intézményvezetőként, tagintézmény-vezetőként és főigazgató helyettesként. Ez a sokrétű feladatellátás lehetőséget adott arra, hogy sok pedagógiai nevelési-oktatási, fejlesztési-terápiás valamint vezetői tapasztalatot szerezzek, s megerősített abban, hogy minden cselekedetem a gyermekközpontú nevelést szolgálja. A mindennapi diagnosztika/tanítás/fejlesztés/terápia mellett sok plusz feladatot is vállaltam. Intézményi szinten részt vettem a pedagógiai – és a minőségirányítási program kidolgozásában, pályázatok írásában és koordinálásában, szakmai kiadványok készítésében, érdemi alkotóként vettem részt új feladatellátási formák meghonosításában és megvalósulásában. Pedagógusok, hallgatók és szülők részére előadásokat, szakmai műhelyeket vezettem és szerveztem a gyógypedagógia területén.